Locatie: Amsterdam
Ben jij een HR-adviseur/Officemanager die het als een uitdaging ziet onze vakinhoudelijk gedreven mensen en organisatie te ondersteunen op het gebied van HR? En vind je het leuk om dit te combineren met een aantal taken in het officemanagement? Werk jij graag vanuit je eigen vakdiscipline samen met ons team van stedenbouwkundigen, landschapsarchitecten, planologen, ecologen, milieukundigen en juristen? Dan hebben we een interessante vacature voor jou.
Wat je doet bij SAB
- Je werkt op ons kantoor in Amsterdam
- Je adviseert over vraagstukken op het gebied van loopbaanontwikkeling, opleidingen, functioneren & beoordelen, beloning en Arbozaken
- Je informeert en geeft uitleg over cao en arbeidsvoorwaarden aan leidinggevenden en medewerkers
- Je adviseert en begeleidt t.a.v. instroom, doorstroom, uitstroom en re-integratie van medewerkers
- Je ondersteunt en adviseert collega’s bij de inzet en toepassing van HR-instrumenten
- Je treedt op als gesprekspartner en vraagbaak bij de uitvoering van het HR-beleid
- Je coördineert de werving en selectie van nieuwe medewerkers en bewaakt de juiste juridische vastlegging van gemaakte afspraken
- Je draagt zorg voor de juiste vastlegging van personeelsinformatie in de personeelsadministratie
- Je signaleert (preventief) knelpunten en relevante ontwikkelingen binnen het vakgebied en ontwikkelt op basis daarvan beleidsvoorstellen
- Je fungeert als gastheer/gastvrouw op onze locatie in Amsterdam
- Je verzorgt de representativiteit van het kantoor
- Je houdt je bezig met enkele facilitaire zaken
- Je plant en organiseert evenementen zoals lunches
Wat jij meebrengt
- een afgeronde HBO/universitaire opleiding in HRM of vergelijkbaar
- minimaal drie jaar relevante werkervaring
- een dienstverlenende, klantgerichte instelling en een proactieve houding
- goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling
Wij bieden
- een leuk, breed team van uiteenlopende leeftijden en ervaringsniveaus
- veel ontwikkelingsmogelijkheden
- een fijne werksfeer (teamuitjes, vak excursies, lunchwandelingen)
- een goed loon, zes weken vakantie op jaarbasis, mogelijkheden om deels thuis te werken, reiskostenvergoeding, pensioenregeling, autonomie en een fijn teamgevoel
Wie wij zijn
Een zo prettig en gezond mogelijke leefomgeving voor iedereen, daar staan wij voor als SAB adviseurs in ruimtelijke ontwikkeling. Met ons multidisciplinaire team van ontwerpers, onderzoekers en adviseurs geven wij deskundig vorm aan een toekomstbestendig Nederland in een gebalanceerd samenspel tussen de betrokken partijen, de natuurlijke én de bebouwde omgeving.
Wij staan bekend als oplossingsgericht, omgevingssensitief en betrouwbaar. Daarom kiezen projectontwikkelaars, overheden en particulieren al ruim zestig jaar voor ons bureau.
Vanuit twee vestigingen in Amsterdam en Arnhem bedienen wij klanten door het hele land. Wij hebben de ambitie om te groeien, met aandacht voor grote maatschappelijke thema’s als klimaatadaptatie, natuurinclusiviteit en de omvangrijke woningbouwopgave.
Enthousiast geworden?
Zie jij jezelf wel bij ons werken? Mail dan je motivatie en cv aan personeelszaken@sab.nl o.v.v. vacaturenummer 20240120078.
Eerst meer weten? Bel Arnold Meijer (stedenbouwkundige/directeur), 06-109 365 09 of Edwin Harleman (jurist/directeur), 06-134 415 91. Wij kijken uit naar jouw reactie!
Voor andere vacatures raadpleeg je onze vacaturepagina